Pomiń

Zamów i odbierz

Złóż zamówienie przez internet, telefon lub na czacie i odbierz osobiście swoje zakupy w sklepie, Skrytce IKEA, Punkcie Odbioru Zamówień IKEA, Punkcie Odbioru GLS lub Paczkomacie InPost. Potrzebujesz informacji o swoim zamówieniu? Śledź i zarządzaj swoim zamówieniem.

Wybierz formę odbioru zamówienia:

Odbiór w sklepie lub Skrytce IKEA od 1,-    

Odbiór w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA 

Paczkomat InPost i Punkt Odbioru GLS      


Odbiór w sklepie lub Skrytce IKEA

Od 1,- 

 

Cena 1,- przy zakupach za minimum 400,-
Cena 29,- przy zakupach do 399,99

  • Stała cena bez względu na liczbę i wagę zamówionych produktów
  • Bezpieczne płatności online
  • Termin odbioru wybierzesz podczas składania zamówienia

Dowiedz się jak odebrać zamówienie

Sprawdź lokalizacje sklepów i Skrytek IKEA

Odbiór w Punkcie Odbioru Zamówień IKEA

Stała cena 49,-  (bez względu na ilość i wagę zamówionych produktów) 

 

  • Usługa dostawy akcesoriów i mebli do wybranego Punktu Odbioru Zamówień
  • Bezpieczne płatności online
  • Najszybszy sposób odbioru swoich zamówień - termin odbioru wybierzesz podczas składania zamówienia

Dowiedz się jak odebrać zamówienie

Sprawdź lokalizacje Punktów Odbioru Zamówień IKEA

Dostawa do Paczkomatu InPost

Od 1,- 

 

Dostawa  za 1,- dla Klubowiczów IKEA Family oraz IKEA Business Network przy zakupach za min. 69,- 
Cena regularna przy zakupach do 69,- oraz bez karty IKEA Family to 12,- 

  • Paczka do 24 kg (max. 56 x 36 x 38 cm) - informację o tym, czy dany produkt jest objęty dostawą do Paczkomatu znajdziesz w koszyku
  • Usługa dostawy małych mebli i akcesoriów do wybranego Paczkomatu InPost (ponad 17 000 punktów )
  • Koszyk zaprezentuje punkty zlokalizowane najbliżej twojego kodu pocztowego

Sprawdź lokalizacje Paczkomatów

Dostawa do Punktu Odbioru GLS

Od 5,- 

 

Dostawa za 5,- dla Klubowiczów IKEA Familyoraz IKEA Business Network przy zakupach za min. 119,- 
Cena regularna przy zakupach do 119,- oraz bez karty IKEA Family to 12,- 

 

  • Paczka do 30 kg (max. 60 x 80 x 200 cm) - informację o tym, czy dany produkt jest objęty dostawą kurierem znajdziesz w koszyku.
  • Usługa dostawy małych mebli i akcesoriów, do wybranego Punktu Odbioru GLS (ponad 4 000 punktów)
  • Koszyk zaprezentuje punkty zlokalizowane najbliżej twojego kodu pocztowego

Sprawdź lokalizacje Punktów Odbioru GLS

 

Nasze wszystkie lokalizacje


Sprawdź lokalizacje Punktów Odbioru Zamówień IKEA


Odbiór w sklepie, Skrytce IKEA lub Punkcie Odbioru Zamówień - co trzeba zrobić?

  • Wybierz opcję „Zamów i odbierz” podczas składania zamówienia i wybierz Punkt Odbioru lub Skrytkę IKEA, a także dogodny termin.
  • Odbierz e-mail z potwierdzeniem zamówienia, w którym znajdziesz numer zamówienia oraz informacje, jak je odebrać.
  • Udaj się do wybranego Punktu Odbioru, postępując zgodnie z instrukcją otrzymaną w e-mailu.
  • Odbiór zamówienia odbywa się w prosty sposób, także w przypadku dużych i ciężkich produktów. Musisz przygotować się do samodzielnego załadowania odebranych produktów do samochodu. Zalecana jest obecność nie więcej niż dwóch osób w aucie.

Kiedy odebrać zamówienie:

  • Wskazujesz dogodny dla siebie termin odbioru.
  • W zaplanowanym dniu otrzymasz e-mail z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru.. Zabierz ze sobą potwierdzenie zamówienia i dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).
  • Pamiętaj, aby odebrać zamówienie w wybranym terminie.
  • Jeśli ktoś odbiera zamówienie w twoim imieniu, osoba ta musi mieć przy sobie potwierdzenie zamówienia i dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).
  • W celu odebrania zamówienia w zewnętrznym Punkcie Odbioru postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

Zarządzaj swoim zamówieniem

Śledź i zarządzaj zamówieniem

Możesz samodzielnie sprawdzić etap realizacji zamówienia oraz zmienić termin dostawy.

Śledź zamówienie

Anuluj zamówienie

Sprawdź czy możesz samodzielnie anulować swoje zamówienie. Jeśli nie, skontaktuj się z nami.

Anuluj zamówienie

Zgłoś uszkodzenie

Otrzymałeś uszkodzony produkt w dostawie? Wypełnij formularz który będzie dostępny przez 48h od momentu otrzymania zamówienia.

Moje zamówienie

Zwroty ekspresowe

Możesz zwrócić do 10 produktów korzystając z formularza zwrotu ekspresowego.

Rozpocznij

Potrzebujesz informacji lub pomocy?

Poszukaj odpowiedzi na swoje pytanie, wpisując je w polu wyszukiwania poniżej.

Nie udało ci się znaleźć potrzebnej informacji?


Inne usługi

Dostawa do domu

Niezależnie od tego czy kupujesz duże meble czy akcesoria, wszystkie zakupy dostarczymy do twojego domu.

Dowiedz się więcej

Dostawa kurierem

Dostawa do twojego domu lub na wskazany adres od 5,-

Dowiedz się więcej